Saturday, February 6, 2010

گزیده اخبار ورزشی – جمعه 16 بهمن


بازیکنان چلسی

حکم محرومیت چلسی از خرید بازیکنان جدید لغو شد
بهمن مرگبار در شمشک
ريزش بهمن در ارتفاعات شمشك تاكنون 8 كشته داشته است. تیم های امداد از چالوس و شمیرانات با دستگاه‌ها و همچنين سگ‌های زنده‌ياب به محل حادثه اعزام شده اند اما كولاك شديد عمليات امداد رسانی را با وقفه مواجه کرده است.
حميدرضا رضايی، مسوول تربيت بدنی آسارای كرج می گوید: تا كنون اجساد فرشيد خليلی، مجيد شهپری، اكبر كشاورز، مهدی خراسانی، حميد كاظم‌زاده، علی‌اكبر ابراهيم زاده و سعيد طاهری شمشك شناسايی شده‌. سيد جواد درخشان هم به دليل شكستگی كمر در بيمارستان مدنی كرج بستری است.
تاکنون 49 کوهنورد و اسکی باز نجات پيدا كرده اند كه سه تبعه خارجی نيز در ميان آن ها وجود دارد. بر اساس شواهد، يك نفر ديگر هنوز پیدا نشده و تلاش‌ها برای يافتن او ادامه دارد.
منابع خبری از هيات كوهنوردی تهران و كرج خواسته اند نام 2 يا 3 جسد تازه كشف شده را به رسانه‌ها منتقل نکنند چون خانواده آن ها هنوز در جريان جزئيات حادثه نيستند.
کاوه کاشفی رئيس هيات كوهنوردی استان تهران می گوید این حادثه در پی فعاليت لودر رخ داده، برای ما جای سوال است كه وقتی چنين فعاليتی در محور شمشك- ديزين انجام می‌شده، چرا جاده را نبستند و تردد همچنان در آن ادامه داشته است.
فرشاد خليلی یکی از جان باختگان این حادثه، سرپرست تیم ملی کوهنوردی ایران در فتح تاریخی گاشربروم هیمالیا بود


سرمربی جديد استقلال اهواز

محمد احمدزاده كه به دليل اختلاف‌نظر با مدیرعامل تيم فوتبال بندرانزلی از این تیم جدا شده بود، دیروز به عنوان سرمربی تيم استقلال اهواز منصوب شد.
باشگاه استقلال اهواز مدت قرارداد آقای احمدزاده را تا پايان فصل جاری ليگ برتر عنوان کرد. پیش از این قرار بود خداد عزیزی برای دومین بار هدایت این تیم را برعهده بگیرد اما او در آخرین لحظات اعلام انصراف کرد.


لغو محکومیت چلسی

دادگاه حكميت ورزش، محروميت چلسی از خريد بازيكنان جديد را لغو كرد.
CAS با رای نهايی خود كه به دنبال فرجام خواهی باشگاه چلسی صورت گرفت، اين باشگاه را در به خدمت گرفتن بازيكنان جدید و فعاليت در بازار جابه‌جايی بازيكنان آزاد گذاشت.
پيش از اين فدراسيون جهانی فوتبال به دنبال شكايت باشگاه لانس فرانسه، آبی‌های لندن را 18 ماه از حضور در بازار نقل و انتقالات بازيكنان محروم كرده بود زیرا چلسی با روشی غیر قانونی، گائل كاكوتا بازيكن جوان اين تيم را به خدمت گرفته بود.
در بيانيه CAS آمده است: اين دادگاه به اين نتيجه رسيد كه قرارداد چلسی با لانس و گائل كاكوتا معتبر است. به اين ترتيب پرونده شكايت لانس از چلسی بسته شده است.
چلسی اعلام كرد به لانس برای دورانی كه كاكوتا در اين تيم تمرين می‌كرد مبلغی را به عنوان غرامت پرداخت می‌كند.


جام حذفی ایتالیا

بازی های رفت دور نيمه نهايی جام حذفی ايتاليا برگزار شد تا اينتر و رم در آستانه‌ حضور در فينال ککوپا ایتالیا قرار بگیرند.
اينتر با نتيجه يك بر صفر از سد فيورنتينا گذشت. پنج‌شنبه شب در ادامه اين رقابت‌ها، رم بدون لوكا تونی با نتيجه 2 بر صفر اودينزه را از پيش رو برداشت. در اين مسابقه ووچينيچ و فيليپ مكسس گلزنی كردند تا تیم كلوديو رانيری هم به حضور در فينال اميدوار شود.


جام حذفی اسپانیا

در کوپا دل ری، آتلتيكو مادريد مقابل راسينگ سانتاندر چهار بر صفر به پيروزی رسید دو تيم در روزهای آتی دو بار ديگر با هم روبه‌رو خواهند شد كه یکی بازی برگشت جام حذفی و يك مسابقه ديگر هم از رقابت‌های لاليگا خواهد بود.
تيم دوم شهر مادريد که با برد پرگل به این ديدار رفت، به احتمال زیاد می ‌تواند مسافر دور نهایی و بازی فينال باشد.

0 comments:

Post a Comment

Visitors

 
Daily F Experiences Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template