Sunday, February 7, 2010

تصاویر منتشر نشده از مریلین مونرو به فروش گذاشته شدند


مریلین مونرو

تصاویر به فروش گذاشته شده به حدود ۵۰ سال پیش تعلق دارند
یک عکاس اهل نیویورک تصاویری منتشر نشده از مریلین مونرو، ستاره مشهور آمریکایی را پس از حدود ۵۰ سال رونمایی کرده است و قصد دارد آنها را در اینترنت به فروش برساند.
لن استکلر عکس های سیاه و سفید خود را در دسامبر ۱۹۶۱در آپارتمان خود در نیویورک از مریلین مونرو گرفته است.
خانم مونرو به آپارتمان آقای استکلر رفته بود تا با کارل سندبرگ، شاعر معروف دیدار کند.
این عکس ها که نه ماه پیش از مرگ مریلین مونرو گرفته شده، چهره ای شاد و آرام را از او به نمایش می گذارد.
مریلین مونرو، بازیگر، خواننده و مدل آمریکایی در سال ۱۹۶۲ در سن ۳۶ سالگی درگذشت.
آقای استکلر گفته است هنگامی که خانم مونرو و کارل سندبرگ ۸۳ ساله دست در دست هم، با یکدیگر صحبت می کردند، او با ذوق زدگی از آنها عکس گرفته است.
خانم مونرو در این عکس ها یک عینک آفتابی سیاه رنگ به صورت زده و پیراهنی آستین کوتاه بر تن دارد.
آقای استکلر می گوید آن روز آقای سندبرگ به او خبر داد که یک مهمان قرار است با او دیدار کند.
آقای استکلر درباره لحظه رو در رو شدن با خانم مونرو گفت:‌ ''چند ساعت بعد هنگامی که در را باز کردم با مریلین مونرو مواجه شدم. چهره او از آن چه در تصویر تلویزیون دیده بودم، مسحور کننده تر بود.''
آقای استکلر ادامه داد:‌ ''او به من گفت ببخشید که دیر آمدم. به آرایشگاه رفته بودم تا موهایم را مانند کارل سندبرگ درست کنم.''
لن استکلر ادامه داد:‌ "همان طور که می دانید، مریلین مونرو از مردهای مسن خوشش می آمد، او عاشق انسان های فرهیخته بود و رفتار کارل با او بسیار پدرانه بود.''
آقای سندبرگ که از برندگان جایزه معتبر پولیتزر است، هفت سال پس از مریلین مونرو درگذشت.
لن استکلر می گوید زمانی تصمیم به فروش عکس ها گرفت که پسرش پس از سال ها این تصاویر را پیدا کرد.

0 comments:

Post a Comment

Visitors

 
Daily F Experiences Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template