Tuesday, January 26, 2010

مهدوی کیا به استیل آذین رفت





مهدی مهدوی کیا پس از جدایی از اینتراخت فرانکفورت آلمان، امروز با قراردادی 18 ماهه رسما به تیم فوتبال استیل آذین پیوست تا پس از یازده سال حضور در رقابت های بوندس لیگا، فوتبال خود را در ایران دنبال کند.
کاپیتان اسبق تیم ملی ایران پس از عقد قرارداد با باشگاه استیل آذین در گفتگو با خبرنگاران در مورد علت جدایی اش از تیم آلمانی گفت: "شرایط من در اینتراخت دشوار شده بود. از ابتدای فصل از ترکیب تیم کنار گذاشته شدم و دلایلی که مربی برای بازی ندادن من ذکر می کرد، قابل قبول نبود."
مهدوی کیا علاقه خود را به پرسپولیس، باشگاه سابقش پنهان نکرد و گفت: "من همیشه یک پرسپولیسی بوده ام. اما متاسفانه شرايط گونه ای نبود که به این تیم بروم. ليست بازيکنان پرسپوليس در نيم فصل دوم کامل بود و نتوانستم به اين تيم بپيوندم."
هافبک جدید استیل آذین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات سابقش با علی دایی، سرمربی پرسپولیس مانع حضور او در این تیم شده است، گفت: " دايی همبازی و مربی من بوده، با او دوست هستم و حضورم در استيل آذين ربطی به مربيگری دايی در پرسپوليس ندارد."
او همچنین تاکید کرد که با تمام توان برای خدمت به استیل آذین آماده است و امیدوار است این تیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.
حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین هم پس از عقد قرارداد با مهدوی کیا گفت: "ما برای موفقیت، برای همه ستارگان فوتبال ایران با احترام فرش قرمز پهن کرده ایم. به پرسپولیس و بازیکنانش ارادت داریم و خوشحالیم که امروز ستاره های پیشین این تیم را در اختیار داریم."
پیش از مهدوی کیا، علی کریمی، حسین کعبی، علیرضا نیکبخت واحدی و فریدون زندی بازیکنان سرشناسی بودند که این فصل به تیم استیل آذین پیوستند.
مهدوی کیا که بدنبال ناکامی تیم ملی فوتبال ایران در راهیابی به جام جهانی 2010 پس از سیزده سال از تیم ملی خداحافظی کرد، با پیراهن شماره 15 استیل آذین را در لیگ برتر ایران همراهی خواهد کرد.
استیل آذین در پایان هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ با 36 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

0 comments:

Post a Comment

Visitors

 
Daily F Experiences Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template