Thursday, January 21, 2010

اعتراض ثریا قاسمی به خبر نادرست برخی رسانه ها درباره حمیده خبرآبادی

ثریا قاسمیحمیده خیرآبادی - نادره


چندی پیش چند خبرگزاری، مجله و روزنامه اقدام به انتشار اخباری مبنی بر وخیم بودن حال حمیده خیرآبادی نموده اند. انتشار این مطالب و خبر ها موجب خشم شدید ثریا قاسمی تنها فرزند حمیده خیرآبادی شده است. در ادامه به نقل از سایت خبر آن لاین گفتگویی را با قاسمی و همچنین حمیده خیرآبادی بازیگر می خوانید: ثریا قاسمی که خود نیز از بازیگران پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون کشورمان است، دل پر خونی از دروغ‌سازی‌های اخیر پیرامون حال مادر گرامی و هنرمندش دارد. او ضمن تکذیب کلیه این اخبار گفت: این خبرها از کجا می‌آید؟ و چرا شایعه پردازی می کنند. نوشته‌اند مادر من به دلیل بیماری، تنهایی و عدم رسیدگی اطرافیان، در وضعیت نامناسبی قرار دارد و همسایگانش از آسایشگاه سالمندان تقاضا کرده‌اند به دلیل بیماری و کهولت و عدم توان رسیدگی، به آنجا منتقل شود. بعد برای این که پیاز داغ ماجرا را بیشتر کنند اضافه کرده‌اند که فرزندان خانم خیرآبادی در خارج از کشور به سر می‌برند و او مدت هاست در تنهایی و کهولت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. آخر دوست عزیز! خانم یا آقای خبرنگار! تو که هنوز نمی‌دانی خانم خیرآبادی یک بچه بیشتر ندارد، چرا می‌آیی و به دروغ خبر سازی می کنی؟ تنها فرزند حمیده خیرآبادی ضمن گلایه شدید از سایت‌ها و روزنامه‌هایی که این خبر را منتشر کرده‌اند ادامه داد:  نزدیک به دو هفته است که این خبرسازی‌ها شروع شده است. من واقعا عارم می‌آید به این دروغ‌ها جواب بدهم و به همین دلیل ترجیح می‌دهم از کنارشان بگذرم.

قاسمی که از لحن کلامش مشخص بود دل پر دردی از برخی خبرنگاران سینمایی‌نویس دارد، به چاپ این شایعه در روزنامه بانی فیلم اشاره کرد و افزود: شما ببینید یکی از روزنامه‌های‌ سینمایی ما که خیلی هم ادعای اولین بودن و حرفه‌ای‌گری دارد بدون هیچ تحقیقی می‌آید و این خبر را به نقل از فلان سایت چاپ می‌کند. خب من بیایم به مدیر مسئول این روزنامه حرفه‌ای! چه بگویم. بگویم به این بچه‌های پانزده، شانزده ساله‌ای که به عنوان خبرنگار دور خودت جمع کرده‌ای شماره ثریا قاسمی را بده تا حال خانم خیرآبادی را اول از من که دخترش هستم بپرسند و بعد اقدام به چاپ خبر کنند؟ این چیزها را که من نباید یاد یک مدیر مسئول بدهم.


حمیده خیرآبادی - نادره


حمیده خیرآبادی - نادره

آن صفحه را با هر چیز دیگری هم می‌شود پر کرد ولی ما به دنبال راحت کردن کار خود هستیم. قاسمی در انتها با تاکید بر سلامتی مادرش گفت: من از همین جا یک بار و برای همیشه می‌گویم که خانم خیرآبادی مادر من در کمال صحت و سلامت مشغول زندگی در خانه شخصی خودشان هستند. ایشان حدود پنج سال است که به شکل خود خواسته بازنشسته شده‌اند و اگر خبرسازان کهولت سن را بیماری به حساب نیاورند، خدا را شکر حالشان خوب است. به آن شخصی هم که نوشته است همسایه‌‌ها از مادر من نگهداری می‌کنند می‌گویم که اتفاقا این خانم خیرآبادی است که مواظب همسایه‌هایش است و گهگاه اگر آش یا شله‌زردی بپزد کاسه‌ای از دستپخت خود را نیز برای آن‌ها می‌برد.
لازم به ذکر است حمیده خیر آبادی سال 1303 در شهر رشت دیده به جهان گشود و از سال 1326 با بازی در نمایش محاکمه ماری دوگان به کارگردانی عبدالله والا وارد عرصه بازیگری شد و طی سالیان سال فعالیتش در عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر ایران در بیش از پانصد اثر سینمایی و تلویزیونی و تئاتری به ایفای نقش پرداخت. برای این هنرمند ارزنده سینمای ایران آرزوی سلامتی و طول عمر می نماییم. منبع

0 comments:

Post a Comment

Visitors

 
Daily F Experiences Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template